BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 8, 2011

Rindu datang bertamu~

Bismillahhirrahmanirrahim

zaman muda-mudi, 2005=))


Setelah sekian lama tanpa aku sedari hampir 6 tahun meninggalkan mereka.
Senyap sunyi tanpa berita
Masa sering pantas berlalu tanpa henti.
Walaupun tak bertemu jauh disudut hati kalian tetap aku ingati
Mohon maaf atas segalanya
Memang kalau diikutkan nak sangat2 berjumpa dengan kawan2
Tapi hingga kini tak berkesempatan
Bukan sahaja yang jauh belum bersua,sekolah yang dekat itu pun aku tak sempat jejak lagi sejak tinggalkan zaman persekolahan.Serius!!!
Harap sangat dapat berjumpa suatu hari nanti
Masing2 dah dengan kehidupan sendiri
Ada yang sudah kahwin,sudah kerja,sudah habis belajar.
Tahniah semua!!!
May success always be with you my friends=))
Moga ukhwah yang dibina berkekalan sampai ke syurga
Siapa2 yang nak mendirikan masjid itu,jangan lupa jemput ye.hee

2 comments:

Atiqahtuty said...

cik hasmira, ump n uia dekat je tao. tapi susah jugak kite nak jupe eh? hu3

rottenapfel said...

betul tu cik atiqah..saya setuju..memang dekat...tapi bila la dapat jumpa ni..huhuhu..Insya Allah satu hari nanti=))